Reklamáció

Hogyan igényelhet termékcserét a jótállási időszakban? Hogyan küldheti vissza a terméket indoklás nélkül? Alább találja a reklamációval kapcsolatos legfontosabb kérdésekre a választ. Válassza ki, hogy regisztrációval vagy regisztráció nélkül rendelt-e árut:

Regisztrált Nem regisztrált Panaszkezelési szabályzat

Cégünk a törvényileg előírt szabályokon felül az alábbi előnyöket kínálja a vásárlók számára:

  • Amennyiben eláll a vásárlási szerződéstől (30 napon belül visszaküldi a terméket), visszautaljuk Önnek a pénzt. Nem használjuk ki a törvényileg előírt 15 munkanapos határidőt.
  • A sérült termékeket – a kötelező jótállás vagy a meghosszabított garanciális időszak alatt – díjmentesen kicseréljük, egyedi esetekben megjavítjuk.
  • Nem várunk 30 napot a reklamáció kezelésével. A reklamációkat a lehető leggyorsabban intézzük, általában 7 napon belül.
  • A nem kívánt termék visszaszállításának költségeit a GoLED.hu fedezi – Amennyiben a termék típusa lehetővé teszi és Ön e-mailen keresztül fotóval vagy videóval bizonyítani tudja a meghibásodást, akkor nem szükséges visszaküldenie a terméket. Újat küldünk Önnek, az ún. hibás terméket pedig a futár átveszi Öntől.

Termékcserét igényelne? Fontos számunkra, hogy elégedett legyen, egyszerűen és gyorsan kezeljük 😉


Regisztrált felhasználó

Ha regisztrált a GOLED.hu oldalon, akkor a reklamációt illetve a termék 30 napon belüli visszaküldését néhány kattintással elintézheti. A következőket kell tennie:

1. Ha még nem jelentkezett be, nyissa meg ezt az oldalt bejelentkezés.

Bejelentkezés

2. Töltse ki a bejelentkezési adatait és jelentkezzen be a fiókjába.

Bejelentkezés

3. A fiókjában keresse meg a rendelését, amely a reklamált terméket tartalmazza, majd kattintson a Reklamáció benyújtása linkre.

Reklamáció benyújtása

4. Megjelent az összes termék az adott rendelésből. Annál a terméknél kattintson a Reklamáció benyújtása linkre, amelyiket reklamálni szeretné.

Reklamáció benyújtása

5. Töltse ki a számlaszámot/rendelési számot, írja le a termék meghibásodását vagy csatoljon róla képet, majd küldje el az űrlapot. Amennyiben a 30 napon belüli indoklás nélküli visszaküldés lehetőségét veszi igénybe, akkor csak adja meg a számla vagy a rendelés számát, majd válassza ki a 30 napos visszaküldés lehetőséget.

Reklamáció benyújtása

6. Az űrlap elküldése után kap egy visszaigazoló e-mailt. Ha ez nem történt meg, lépjen velünk kapcsolatba.

7. A reklamációjának helyzetéről folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt. Átlagosan 7 napon belül minden reklamációt kezelünk. A feldolgozás végeztével az új vagy javított termék mellett egy értesítő e-mailt kap tőlünk.


Nem regisztrált felhasználó

Amennyiben Ön nem regisztrált a GoLED.hu oldalon, a reklamációs űrlap kitöltése néhány perccel több időt vehet igénybe. Az online rendszer ugyanis nem tudja az adatait automatikusan a reklamációhoz csatolni. Ezért kérjük, hogy a vásárlásról/rendelésről újra adjon meg néhány információt. A minél gyorsabb megoldás érdekében az alábbiakat kell tennie:

1. Töltse ki a lenti reklamációs űrlapot és küldje el.

2. Kap tőlünk egy visszaigazoló e-mailt a reklamáció részleteivel. Ha ez nem történt meg, lépjen velünk kapcsolatba.

3. A reklamáció helyzetéről tájékoztatni fogjuk Önt. Átlagosan 7 napon belül minden reklamációt kezelünk. A feldolgozás végeztével az új vagy javított termék mellett egy értesítő e-mailt kap tőlünk.


Reklamációs űrlap



Panaszkezelési szabályzat

A panaszkezelést a polgári/kereskedelmi törvény szabályozza. A vevő köteles az árut az átvételkor megfelelően ellenőrizni. A garancia hatálya alá tartozó termékek hibás/bizonyított hibája esetén az ügyfélnek joga van a javításhoz vagy cseréhez. Az ügyfél a reklamációt az eladónál igényli.

Az eladó a reklamációt azonnal, bonyolult esetekben 3 munkanapon belül kezeli, indokolt esetben – különösen, ha a hiba szakmai értékelésére van szükség – legkésőbb a reklámáció benyújtásától számított 30 napon belül dönt. Ezen időszak után a vevőnek joga van új terméket kérni vagy visszalépni a szerződéstől. Miután a reklamáció feldolgozása megtörtént, a vevő az új vagy javított termék mellett egy értesítő e-mailt kap a folyamat befejezéséről.

A reklamáció benyújtásakor a vevőnek meg kell adnia a számlaszámot illetve rendelési számot és írásban meg kell jelölnie a termék hibájának jellegét. A vevőt e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk a reklamáció kezelésének módjáról:

  1. Amennyiben a termék típusa lehetővé teszi és a vevő e-mailen keresztül fotóval vagy videóval bizonyítani tudja a meghibásodást, akkor nem szükséges visszaküldenie a terméket. Újat küldünk helyette, az ún. hibás terméket pedig a futár átveszi a vevőtől.
  2. Minden más esetben a vevő köteles az árut eredeti csomagolásában, tartozékokkal együtt visszaküldeni az internetes áruház címére úgy, hogy az szállítás közben ne sérüljön meg. Az eladó nem tudja átvenni az utánvéttellel visszaküldött termékeket.