GOLED #dreamteam

Ügyfeleink személyes vásárlás után mindig jó érzéssel távoznak tőlünk. Nem csak az végett, hogy jól bevásároltak, hanem mert fantasztikus emberekkel találkoztak.

Peták TiborEzt az érzést szeretnénk áttranszformálni (első ránézésre) a személytelen online világba és a LED világítás árusításának kemény világába. Az én nevem Peták Tibor, a GOLED.hu honlap tulajdonosa vagyok. Szeretném bemutatni cégünk küldetését, valamint az embereket is, akiknek ez köszönhető.

A Goled ügyfélközpontúsága…

Tudom, ez unalmas közhely, de nálunk mindennek ez az alapja. Ez nem azt jelenti, hogy nem hibázunk. Bár éjjel-nappal azon dolgozunk, hogy kiküszöböljük őket, a több ezer megrendelés mellett mindig vannak egyedi példák, amikor hiba lép fel.

Hibátlanul lehetetlen, ami fontos, hogy a vállalat hogyan reagál, ha hiba lép fel.

Mindegy, hogy mi, a gyártóink vagy a futárszolgálat hibázott-e. Partnerekként választottuk őket, így felelősséget is vállaltunk az általuk is befolyásolt vásárlási élményért. Mindig megpróbálunk szembenézni a problémával, azonnal megoldani és ami a lényeg mindezt az ügyfeleink érdekében tesszük. Jelenleg magasan afelett, ami a piacon megszokott, valamint azt is bebiztosítjuk, hogy egy ilyen hiba ne fordulhasson elő újra.

Több ügyfélbarát újítást épp mi vezettünk be a piacra:

  • +1 év garancia azon túl, amelyet a gyártó minden termékhez kínál.
  • 30 nap a termék indoklás nélküli visszaküldésére.
  • Nyilvános információ a termékek megbízhatóságáról a reklamált darabok és az összes eladott darabszám aránya alapján.
  • Nem létezik nem elismert reklamáció. Nem számít, hogy a termék hogyan hibásodott meg, legyen az gyártási hiba vagy helytelen beszerelés. A termék nem működik? Küldünk egy újat.
  • Reklamáció esetén nem kell a nem kívánt terméket visszaküldeni hozzánk. Az új terméket cserecsomag szolgáltatással küldjük – Önnek annyi dolga van csak, hogy a reklamált terméket becsomagolja és átadja a futárnak.
  • Válaszolunk az e-mailekre munkaidőn kívül és munkanapon kívül is néhány órán belül. Ez egyébként maguknak az alkalmazottaknak az ötlete volt, nem a vezetőségé!
  • Van egy belső dokumentumunk, amelyet Ügyféligénynek nevezünk, amely előírja, hogy Ön mire jogosult a Goled-nél. Sokkal szigorúbb, mint néhány jogi határidő vagy Általános Szerződési Feltételek. Például, nálunk nem kell 24 óránál tovább várni a reklamáció feldolgozására, nincs törvényes 30 nap, még aznap válaszolunk Önnek.

Egyéb ügyfélbarát előnyöket is fenntartunk, pl. ingyenes szállítás több mint 36.000.- Ft felett, rugalmas megrendelés folyamat (chat-en, telefonon vagy email-en keresztül is).

A legjobb emberek a Goled-nél dolgoznak…

… és nemcsak szakmai téren. Nálunk ez úgy működik, hogy mindenki a saját maga menedzsere. A fentről érkező utasítások minimálisak, a fejlesztési kérelmek főleg alulról érkeznek. Ez azért van, mert minden egyes alkalmazott a saját területét magas szinten vezeti.

Nagyra értékelem őket egytől egyig. Folyamatosan megerősítik, hogy egy ugyanaz a célunk – hogy a Goled legyen a legjobb webshop. Egy példa mindenek felett…

Két alkalmazottunk azzal az ötlettel állt elő, hogy szabadidejükben, munkaidőn kívül szeretnének válaszolni az ügyfeleknek.

Nem hinném, hogy az ilyen már megtörtént más cégben is.

Ugyanakkor természetileg is nagyon illenek egymáshoz. Ez megmutatkozik olyan területeken is, ami közvetlenül nem kapcsolódik a munkához. Megpróbálom elmagyarázni ezt egyénileg is…

Győri Laci
értékesítési vezető

Győri LaciLaci rögtön az elején, néhány hónapos működés után jött hozzánk. A világításhoz ő ért a leginkább az egész társaságban. Ha világítástervet szeretne, akkor a Dialux programban elkészíti Önnek. Türelmes vezető és korrekt ember. Az egész csapat az ő vezetése által működik ennyire tökéletesen.

Magdalin Borbála
műszaki részleg és nagykereskedelem

Magdalin BorbálaBori az a típusú ember, ha a megrendelése nincs 2 napon belül kézbesítve, azonnal hívja az adott webshopot, hogy megsürgesse azt. Most pedig képzelje el, hogy a másik oldalon dolgozik, és ő a felelős azért, hogy mindenki a lehető leghamarabb megkapja a rendelését. Szó szerint ostorozza 😊 kollégáit, hogy elkészítsék vagy becsomagolják amiért ő felelősséget vállalt.

Peták Réka
ügyfélszolgálati menedzser

Peták RékaRéka a feleségem, és szerintem ő a legjobb ember a világon. 😊 De ahogy azt mások mondják, ő az, akit fel akar hívni. Az a pozitív energia és a mosoly, amit az arcára csal az mellett ahogy tanácsot ad Önnek egy egész napra feltölti.

Kúdela Tomi
raktárvezető

Kúdela TomiTomi néhány évvel ezelőtt csatlakozott hozzánk, és jelentősen csökkentette a csomagolás hibaarányát, évi esetek egységére szétbontva. Pragmatikus személyiség, de egyben nagyszerű ember is. Out of the box gondolkodásával olyan megoldásokkal áll elő, amelyekkel folyamatosan meglepi ügyfeleinket.

Keszan Miki
marketing menedzser

Keszan MikiMiki a mi Benjáminunk, de nagyon művelt és éles eszű. 😊 Ha partnerre van szüksége egy vetélkedőn, akkor ő a mi Wikipédiánk. Minden, amit a weboldalon olvas és lát, az ő kezei alatt ment át. Biztosítja, hogy gyorsan és egyszerűen válogathasson és vásárolhasson.

Varga Judit
számlázás

Varga JuditNos, hol is kezdjem … Judit az anyósom. 😊 De a legjobb anyós a nap alatt. Judit és én a legkeményebb télben kezdtünk egy kis bódéban a kertünk végében, néhány doboz áruval. Pillanatnyilag ő ügyel arra, hogy a számlázás területén minden tökéletesen működjön. Ő az, aki a céget egyben tartja.

Könyvelők, programozók, copywriterek, kisegítők a raktárban stb. ők a külső munkaerő, akik szintén a csapat részei.

A Goled küldetése…

Megmutatni, hogy másképp is lehet.

Hogy a világítás vásárlásának nem kell fejfájást okoznia (it can be fun), szórakoztatható is lehet (it can be fun), de a lényeg, hogy ha probléma merül fel, akkor számíthat ránk.

Környezettudatosság fenntartása.

A közvetlenül energiát megtakarító és ezáltal a környezetet kímélő termékek értékesítése mellett speciális papír aprító berendezésekkel is rendelkezünk a dobozok és a töltőanyagok újrahasznosításához. Nem nyomtatunk számlákat és megrendeléseket, papírmentes cég vagyunk.

Elérni a 100%-os ügyfél-elégedettséget 2023-ig.

Ez az érték 2020-ban 96%-os volt. Ügyfeleink elégedettségét egy kérdőíves űrlappal tudakoljuk, a következő kérdéssel: Mennyire elégedett a GOLED.hu e-boltban történt vásárlással?

Bővíteni a szolgáltatásainkat más országokban.

Már 4 országban megtalál minket, fokozatosan bővülünk és terjeszkedünk további országokban:

Próbáljon ki minket! Rendeljen online, hívjon vagy írjon.